点头像看正义联盟秘辛

今天突然看到一段话,是一个护士小姐姐写给比她小7岁并疯狂迷恋上她的海明威的,莫名就想到了虫铁,假如小虫跟妮妮告白,我想妮妮的拒绝也许是这样吧_(:з」∠)_(原文的mother我改成了father)

Now, after a couple of months away from you, I know that I am still very fond of you, but, it is more as a father than as a sweetheart.
如今,在与你分别几个月后,我觉得自己依旧很喜欢你,不过,这更像是父亲对孩子的喜爱,而非恋人间的情愫。

I am now and always will be too old, and that's the truth, and I can't get away from the fact that you're just a boy-a kid.
我对你来说太老了,现在是这样,将来也永远如此,这就是事实。而且我无法回避一点:你只是个男孩,一个孩子。

And I hope and pray that after you thought things out, you will be able to forgive me and start a wonderful career and show what a man you really are.
我希望并祈祷,当你想明白后,你会原谅我,你将前程似锦,成为一名真正的男子汉。

感觉有点甜又有点虐……这刀子真好吃_(:з」∠)_

评论

热度(6)